Penafian

SAYA TIDAK MEMBERI KEBENARAN KEPADA MANA-MANA PIHAK MENGGUNAKAN GAMBAR-GAMBAR MILIK SAYA BAGI TUJUAN PROMOSI, PERNIAGAAN ATAU APA-APA TUJUAN TANPA SEBARANG KEBENARAN BERTULIS DARI SAYA.

One fairytale : Bridal


Eiry Elegant Element Bridal

EEE Bridal ni panel dengan RTDH. Dalam banyak-banyak venue yang menyediakan one stop center, RTDH punya pakej aje yang benarkan pilih konsep segala bagai when it comes to bridal. I am very happy with this kind of package one stop center. Kalau tak jenuh iols menggagau nak cari bridal.

1) Pelamin 

Saya just bagitau Eiry yang saya tak nak bunga putih. Sebab saya dengan husband pakai baju putih. Seat pun saya request warna gelap. Dia nak buat pelamin macam mana up to him.

2) Dress

Pasal dress ni, saya request nak dress putih ada beads gold sikit-sikit and tak nak kembang dari pinggang since saya ni bukannya slim or tinggi pun. Redo aje seminggu sebelum kenduri baru dapat fitting baju sebab tukar date kahwin.

3) Bunga tangan

Disebabkan pakai dress putih dan bunga tangan warna merah atau pink macam cliché sangat, so saya request bridal buat bunga tangan colorful. Soooooo puas hati. Lawa sangat. Enhance penampilan saya.

4) Meja makan beradab (table for two) 

Yang ni kisahnya both family tak nak duduk dengan kami hahahahha makanya ambik la konsep table for two ala-ala candle light dinner. Romantik kan? Lagi pulak macam trend je sekarang ni meja makan beradap memang pengantin je berdua.


Secara keseluruhan saya memang puas hati sangat dengan EEE Bridal (minus MuA), everything is so me. Saya tak perlu nak explain beria sangat pada Eiry tentang macam mana yang saya nak. He know what I want.

No comments:

Post a Comment

7 Days, 7 Favourites