Penafian

SAYA TIDAK MEMBERI KEBENARAN KEPADA MANA-MANA PIHAK MENGGUNAKAN GAMBAR-GAMBAR MILIK SAYA BAGI TUJUAN PROMOSI, PERNIAGAAN ATAU APA-APA TUJUAN TANPA SEBARANG KEBENARAN BERTULIS DARI SAYA.

One fairytale : Doorgift


Simple door gift je. Paperbag beli kat Cowboy je. Saya pilih yang corak ala-ala kad jemputan kahwin kami.

1. Bahulu Gulung Kerayong Food



Ala, yang viral aritu pasal kek satu khemah. Bahulu gulung for door gift tu mak saya makan door gift yang saya dapat dari kenduri member. Terus la terpikat dengan rasanya yang sedap tu. Rasa original style lama mak saya kata.

2. Air Gau:
Sponsor by my sister, Fakhriah & her husband, Azlam 




3. Meringue Lolipop:
Sponsor by my sisters, Fauzah & Farhana. 


For children only okey. Masa my sis tanya nak tempah berapa saya main agak-agak aje sebab ramai jemputan tak bagi comfirmation dan ramai juga yang tak disangka datang. So, yang datang lewat memang tak sempat dapat. 


2 comments:

  1. kiteee suke kalo dapat doorgift kek or cookies. nyuumms =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaa kann... kenyang otw nak blk umah sendiri

      Delete

7 Days, 7 Favourites