Penafian

SAYA TIDAK MEMBERI KEBENARAN KEPADA MANA-MANA PIHAK MENGGUNAKAN GAMBAR-GAMBAR MILIK SAYA BAGI TUJUAN PROMOSI, PERNIAGAAN ATAU APA-APA TUJUAN TANPA SEBARANG KEBENARAN BERTULIS DARI SAYA.

Homestay Rohaya


Masa vaccay dengan famili ke Ipoh hari tu. Kami stay area di Taman Rapat Setia Baru, Gunung Rapat. Homestay ni pun mak yang book melalui kawan dia. Port panas, selalu fully book. 

Puan Rohaya
011-103101962
RM350/malam


Sesampai je kat rumah, no wonder la selalu fully book. Punya la besar rumahnya. Corner lot. Cantik pulak tu.  Orang book untuk family orang sebelah kalau kenduri kahwin area sini, majlis akad nikah pun ada yang book rumah ni. 

muat 3 biji kereta parking

Jom la masuk rumah, kita tengok macam mana luas dalam rumah. Btw, rumah ni ada 4 bilik tidur, 1 bilik solat, 1 ruang tamu, 1 ruang makan, 1 dapur dan 3 bilik air. Sesuai la untuk kami 11 orang.

Ruang Tamu

kawan mak sekeluarga datang bertandang

Ruang Makan

laluan dari ruang makan ke dapur

Dapur



Bilik Solat


Master Bedroom



Bilik Kedua



Bilik Ketiga


Bilik Keempat



Tuan rumah ada sediakan extra bantal, selimut dan tilam. Tapi tuala kena bawak sendiri ye. Bilik no 2 dan 3 berkongsi toilet. Oh ye, gambar-gambar bilik hakak ambik before kami check out. Tuan rumah kemas lagi lawa la, heheheh.

RM1 

Oh, part yang paling best, rumah ni tak jauh dari padang tempat budak-budak main bola. Dekat dengan padang tu ada gerai-gerai orang berniaga pagi. Korang pergi je dekat gerai yang paling ramai orang tu, Nasi lemak RM1 je sebungkus ye. Sedap pulak tu. Korang tengok la dalam gambar, telur dadar dia camne. Kuih muih ada bermacam-macam. Selain tu ada juga pasaraya, self service dobi dan macam-macam fasiliti basic kemudahan area sini yang korang tak payah keluar jauh. Siapa yang berminat boleh la contact tuan rumah okey?


No comments:

Post a Comment

7 Days, 7 Favourites