Penafian

SAYA TIDAK MEMBERI KEBENARAN KEPADA MANA-MANA PIHAK MENGGUNAKAN GAMBAR-GAMBAR MILIK SAYA BAGI TUJUAN PROMOSI, PERNIAGAAN ATAU APA-APA TUJUAN TANPA SEBARANG KEBENARAN BERTULIS DARI SAYA.

Qlassic Hotel


Tu la, kalau tak buat keje last minute, bukan namanya. Musim-musim cuti sekolah pulak tu. Pening kepala meols. Macam biasa hakak menghantar En.Suami balik makanya disebabkan flight sebelah pagi kami decide untuk tidur hotel je. Since tak urusan apa-apa di Kuala Lumpur, kakak suggest cari hotel yang betul-betul dekat dengan airport. Nak duduk hotel ABC tepi pintu airport macam tak berbaloi since kami gerak lepas kakak habis kerja. Cari dalam Agoda ada a few pilihan dan kakak ambil je pilihan yang atas sekali iaitu Qlassic Hotel yang terletak di Bandar Baru Salak Tinggi, Sepang. Kakak pilih bilik Deluxe Queen with total price hanya RM72.79.




NOTA
1) Hotel mengamalkan silent hour dari pukul 10 malam hingga 7 pagi.
2) Hotel menyediakan khidmat shutter untuk ke airport dengan caj.
3) Parking banyak di keliling hotel
4) Kalau datang hari bekerja perlu menggunakan kupon parking yang dijual di kaunter. 
5) Kaunter buka 24 jam
6) Ada mini market di hotel
7) Seterika perlu minta awal memandangkan ramai yang guna, nyaris kakak pakai baju berkedut pergi airport.
8) Hanya ambil masa dalam 15-20 minit ke airport.


Btw, sempat jua kakak dan En.Suami memusing tengok kawasan keliling. Since kami sampai malam, kawasan agak gelap dan banyak premis dah tutup. Yang kami perasan banyak pejabat-pejabat di situ termasuk kolej aviator. Nampak hanya ada dua kedai makan yang masih beroperasi.

Basicly, kalau hanya untuk tidur dengan aman untuk transit hotel ni memang okey. Murah, senyap, parking banyak, kurang kenderaan lalu lalang, memang sesuai untuk berehat samada baru tiba atau baru hendak berpemergian. Tapi rasanya next time kakak akan pilih kawasan lain yang menawarkan lebih banyak kemudahan. Kakak dah recce.








No comments:

Post a Comment

7 Days, 7 Favourites