Penafian

SAYA TIDAK MEMBERI KEBENARAN KEPADA MANA-MANA PIHAK MENGGUNAKAN GAMBAR-GAMBAR MILIK SAYA BAGI TUJUAN PROMOSI, PERNIAGAAN ATAU APA-APA TUJUAN TANPA SEBARANG KEBENARAN BERTULIS DARI SAYA.

The Royal Widad Residence UTMKL


Sejak kahwin dengan mat tiarap ni ada juga time meneman En. Suami berurusan di MINDEF. Kadang tu pagi kena ke MINDEF lepas tu nak terus hantar dia ke airport, kami stay hotel aje la biar tak terkejar-kejar. Kali ni kami stay di The Royal Widad Residence UTMKL. Alamatnya:

Jalan Maktab
Kampong Dato Keramat
54100 Kuala Lumpur


Hotel ni cantik pada mata kakak, bertema songket gittew. Kena dengan jiwa klasik kakak. Rate pun affordable pada pendapat kakak. Bilik queen bed ni RM148 (termasuk service caj segala bagai dah ni) je satu malam. Hakak book via apps Agoda. 

NOTA : semua bilik non smoking


Haaa selesa kan? Part yang teramat sangat selesa ialah bab kemudahan dekat sini. Kat level 1, Gurney Mall punya la banyak tempat makan minum. Tak payah pikir nak pergi mana kalau korang malas nak keluar,  turun bawah je. Antaranya ada KFC, Pizza Hut, Burger King, Old Town White Coffee, Hot & Rolls, Richiamo Coffee dan macam-macam lagi la.

Selain dari tu ada juga ATM, MyNews. Com, Speedmart, farmasi, money changer, tailor, dan lain-lain kemudahan. Boleh la try menginap kat sini sesiapa yang berurusan dekat-dekat sini. 





No comments:

Post a Comment

7 Days, 7 Favourites