Penafian

SAYA TIDAK MEMBERI KEBENARAN KEPADA MANA-MANA PIHAK MENGGUNAKAN GAMBAR-GAMBAR MILIK SAYA BAGI TUJUAN PROMOSI, PERNIAGAAN ATAU APA-APA TUJUAN TANPA SEBARANG KEBENARAN BERTULIS DARI SAYA.

My Own Bakes


Calling all sweet tooth like me! Ni ha ada tempat makan kek yang best ni. My Own Bakes yang letaknya di Eight Kinrara Puchong. Everyday buka tau. 10 pagi hingga 10 malam kecuali Ahad buka dari 12 tengahari sampai 8 malam je.


Suasana dalam dia selesa sangat. Santai je. Masa kami datang tu tak ramai orang. Bukan peak hour kot.


Di sini banyak pilihan kek dan pelbagai jenis minuman. Ahhh senang kata korang pilih aje la ikut kesesuaian tekak.


Untuk saya sendiri, saya pilih pandan gula melaka kek. My JJCM partner pulak pilik scone set dengan americano.


Ohhh cookies ni dapat masa order coffee. Harga kek-kek di sini affordable dan keknya pun sedap! Must try siapa yang tengah mencari tempat-tempat untuk hilangkan craving makan kek.

No comments:

Post a Comment

7 Days, 7 Favourites