Penafian

SAYA TIDAK MEMBERI KEBENARAN KEPADA MANA-MANA PIHAK MENGGUNAKAN GAMBAR-GAMBAR MILIK SAYA BAGI TUJUAN PROMOSI, PERNIAGAAN ATAU APA-APA TUJUAN TANPA SEBARANG KEBENARAN BERTULIS DARI SAYA.

Drop Zone


Hook paling hujung tu tempat gantung tudung, senang nak grab bila abang posmen datang

Drop zone. Istilah ni belajar dari group mengemas. Kakak plak study Pinterest tak habis-habis memang nak sangat drop zone ala vintage ni. Vintage modern. Almari rak kasut ni dah lama kakak ada. Bukan baru pun. Tapi sebab kakak sorang je yang guna so nampak elok terletak. Plus memang duduk dalam rumah kan?

Shoe holder beli from Shopee & Eco Shop

Untuk drop zone ni kakak tempah je bangku dari Rustic Garaj. Bagi ukuran apa semua, dia orang datang hantar yang dah siap. Kakak memang feeling bangku ni tempat kakak nak pakai kasut dan juga tempat letak anak-anak pokok hoya kerrii kesayangan kakak.


Kakak tetap kekalkan konsep warna basic black, brown, beige, white. Btw, kakak tak de letak cermin ke apa untuk final check up. Sebab yang pertama tempat tak sesuai. Sebab yang kedua kakak confiden dengan diri sendiri hahahha. Ya aulah! Amacam? Okey dak drop zone kakak?


No comments:

Post a Comment

7 Days, 7 Favourites