Penafian

SAYA TIDAK MEMBERI KEBENARAN KEPADA MANA-MANA PIHAK MENGGUNAKAN GAMBAR-GAMBAR MILIK SAYA BAGI TUJUAN PROMOSI, PERNIAGAAN ATAU APA-APA TUJUAN TANPA SEBARANG KEBENARAN BERTULIS DARI SAYA.

Meletop Ayam Goreng Kunyit


Korang, ni akak nak share dengan korang one of menu fav kakak iaitu nasi ayam goreng kunyit. Yang antara yang tersedap di tekak kakak. Menu simple tapi menyelerakan, kenyang dan yang penting murah.


Kedai ni letaknya di Pusat Penjaja Selera Duta. Sebelah Kompleks Mahkamah Kuala Lumpur berdepan dengan LHDN Jalan Duta dan seberang jalan Masjid Wilayah. Lebih tepatnya kedai No. 44. Mana kakak tau pasal kedai ni? Ohh masa tu kakak cari catering untuk majlis nikah kakak, so datang medan selera ni untuk book catering terus cari lunch. Sebab malas fikir terus aje la ambik menu ni. Sekali sedap bukan main kena dengan citarasa. Bancuhan untuk sadur ayam tu memang resepi istimewa kedai ni.


Kedai ni memang fokus satu menu aje. Selain ayam goreng kunyit, ada daging goreng kunyit dan sotong goreng kunyit. If korang nak tambah telur mata juga ada, kicap dan sambal disediakan dan di sini juga ada jual satu jenis air. Simple. Kalau time lunch hour beratur manusia uols.


Harganya sangat la murah uols. Sebab tu orang ramai dan kalau yang menapau tu kemain berbungkus-bungkus. Kalau kakak kena kerja dekat KMKL tu memang kakak akan makan kat sini kalau kes lambat habis, kalau pagi dah selesai akan singgah jugak untuk tapau. Haaa begitu la sukanya kakak dengan menu ni. 


Sesiapa yang nak cuba or terlajak ada urusan area sini boleh la cuba. Ni contact nama dia kakak dah tolong ambilkan.


NOTA
Buka hanya pada hari Isnin-Jumaat, waktu pejabat sahaja




No comments:

Post a Comment

7 Days, 7 Favourites