Penafian

SAYA TIDAK MEMBERI KEBENARAN KEPADA MANA-MANA PIHAK MENGGUNAKAN GAMBAR-GAMBAR MILIK SAYA BAGI TUJUAN PROMOSI, PERNIAGAAN ATAU APA-APA TUJUAN TANPA SEBARANG KEBENARAN BERTULIS DARI SAYA.

10th: Trust me. I am a lawyer!


Bismillahirrahmanirrahim. Setinggi-tinggi ucapan syukur kepada Allah atas permulaan baru ini. Better late than never. Begitulah keadaan saya. Akhirnya, melangkah jua, menyertai Tetuan Jasmadi, Izhan & Azwani sebagai Partner di cawangan Raub, Pahang.

Dengan 1001 dugaan, akhirnya selesai juga proses renovasi premis yang saya pilih untuk jadi pejabat saya dan akhirnya saya beroperasi di pejabat secara fizikal setelah bertugas secara WFH sejak 3 Januari 2022. 

Kepada semua Partners Tetuan Jasmadi, Izhan & Azwani, En. Jasmadi, Puan Wani, En. Mizey, Puan Nurul dan Cik Shahira, terima kasih kerana menerima kemasukan saya dengan tangan terbuka ke dalam kumpulan yang hebat ini. Terima kasih kerana banyak memberi tunjuk ajar dan pelbagai bantuan kepada saya untuk memulakan langkah ini. 

Tak lupa semua Legal Assistant yang turut membantu memudahkan urusan saya. Matun, Aini, Adi , Atiah serta Zamri.

Terima kasih buat En. Suami yang dikasihi, yang menyumbang tenaga dan berkorban untuk fasa-fasa permulaan ini dan pastinya selepas dari ini juga. Terima kasih tidak terhingga buat ibu bapa saya yang sentiasa menyokong apa sahaja keputusan anaknya ini dengan diiringi doa dan pertolongan. Terima kasih adik-adik saya yang berterusan bagi moral support.

Buat Ahli Kelab yang sentiasa positif dan sentiasa bagi sokongan tak kira dalam apa juga urusan dari dulu hingga kini, Nurul, Maler, Alin dan Cinot terima kasih kerana sentiasa ada walaupun jauh di mata.

Buat sahabat-sahabat peguam/dalam bidang guaman yang saya hormati Kak Bie, Beep, Mijah, Didie, Aza, Mazura, Niza, Syamin, Tim, dan tak dilupakan Ella, terima kasih atas tunjuk ajar serta sokongan penuh kepada saya sejak dari awal lagi. Mohon maaf kerana agak mendiamkan diri sebulan dua ni, sibuk dan kepenatan membuat pelbagai urusan.

Kepada semua sahabat serta kenalan yang saya terlupa/tidak sebut nama yang telah menyumbang secara langsung atau pun tidak, terima kasih juga diucapkan.

Doakan firma Tetuan Jasmadi, Izhan & Azwani (J.I.A) cawangan Raub berjaya, rezeki saya melimpah ruah terus mengalir bagai sungai, agar saya bukan sahaja dapat berbakti kepada keluarga tetapi juga kepada agama, masyarakat, bangsa dan negara.

NOTA : Maaf, tiada Office Warming memandangkan Raub berada dalam zon merah dan terdapat lokaliti di sini yang berada dalam fasa PKPD.

NOTA 2 : Btw, selepas dari ini kakak akan cerita sikit demi sikit step-step yang kakak buat dalam proses menubuhkan firma sendiri.






No comments:

Post a Comment

7 Days, 7 Favourites