Penafian

SAYA TIDAK MEMBERI KEBENARAN KEPADA MANA-MANA PIHAK MENGGUNAKAN GAMBAR-GAMBAR MILIK SAYA BAGI TUJUAN PROMOSI, PERNIAGAAN ATAU APA-APA TUJUAN TANPA SEBARANG KEBENARAN BERTULIS DARI SAYA.

Keropok Lekor Raub


Weyyyy...kakak dah lebih sedekad kat sini baru tau Raub ni ada kedai keropok lekor. Means bukan jual tepi-tepi jalan tu. Ni memang buat sendiri ala-ala kat Terengganu tu. Siap ada sos sendiri. Gigih la kakak balik dari outstation mencari kedai ni. Senang je nak cari sebab tepi jalan besar. Kalau dari arah KL, kedainya belah kanan selepas RNR Dong.


Btw, selain jual keropok lekor dan makan keropok lekor, korang boleh makan makanan panas kat sini. Ada la kawasan parking sikit kat area warung ni. Korang boleh parking tepi jalan. Tapi parking elok-elok la.


Kat sini korang boleh beli keropok lekor batang, yang dah siap hiris, cheeseball, jenis crispy. Yang crispy ni ada perisa paprika, garlic dan black pepper selain rasa original.

lekor siap hiris RM10
cheeseball RM8
crispy RM8
sos RM4

Kakak beli yang siap hiris, lepas tu crispy campur paprika dengan garlic, dengan sos siap. Keropok lekor tu rangup luar lembut di dalam. Yang crispy tu, adoi sengal betul kakak langsung tak potong dua ke tiga ke main lebur dalam kuali. Haaaa menggembang kata kau macam goreng belut  pulak dah. Yang penting sedapppppp.

No comments:

Post a Comment

7 Days, 7 Favourites