Penafian

SAYA TIDAK MEMBERI KEBENARAN KEPADA MANA-MANA PIHAK MENGGUNAKAN GAMBAR-GAMBAR MILIK SAYA BAGI TUJUAN PROMOSI, PERNIAGAAN ATAU APA-APA TUJUAN TANPA SEBARANG KEBENARAN BERTULIS DARI SAYA.

Warong Selai Dua


Korang kalau datang Temerloh mesti aim lauk patin tempoyak kan? Kalau yang tak gemar masakan tempoyak, nak cari menu yang lain dari tempyak boleh try restoren ni. Yang ni cawangan kedua. Betul-betul dalam bandar Temerloh (Bandar Lama). Paling outstanding tentang restoren ni ialah dekorasinya.
  

Oleh sebab rarenya dekorasi di sini korang jangan nak feeling basuh tangan kat sinki pulak ye. Haa guna la kau kendi tu. Dia dah sediakan siap-siap di luar kedai. 


Jom tengok sikit apa menu yang ditawarkan di sini. Jangan risau. Harga mampu milik. Kakak pun tak lalu nak makan kalau kedai tu food nya terlalu mahal. Sekali sekala boleh la. 


Kakak dan kawan-kawan masa ni majoriti pilih nasi ayam geprek. RM8 sepinggan. Siap tambah telur dadar (RM1.90), terung berlado (RM3) dan ulam extra (RM1). Air kakak order teh o ais limau je (RM2.50)


Tak cukup dengan tu siap ambik dessert lagi. Kakak ambik congo bar (RM4). Minatnya pinggan yang dia guna klasik sangat. So total hangus tak sampai RM20 pun ye untuk seorang manusia yang over makan.


Selamat mencuba!




No comments:

Post a Comment

7 Days, 7 Favourites