Penafian

SAYA TIDAK MEMBERI KEBENARAN KEPADA MANA-MANA PIHAK MENGGUNAKAN GAMBAR-GAMBAR MILIK SAYA BAGI TUJUAN PROMOSI, PERNIAGAAN ATAU APA-APA TUJUAN TANPA SEBARANG KEBENARAN BERTULIS DARI SAYA.

Coffee Corner

beli di Shoppe je

Since masukkan Coway, kakak fikir better buat Coffee Corner kat rumah kakak. Nampak cantik sikit rumah kan? Kakak seorang tea person manakala En.Suami adalah coffee person. Buat simple je, janji kemas dan teratur. Kakak adjust satu sudut di dapur yang asalnya tempat kakak letak bakul kain kotor lepas tu jadi pantry sementara.


from Eco Shop

Mula-mula kakak beli balang-balang kaca dari kedai RM2 je. Nak bagi seragam. Tak lupa pelekat penanda balang juga. Kakak juga ada balang kaca yang dah lama kakak beli. Buat letak peket-peket 3 in 1. Susun je berjemaah di situ. Mug pun beli di kedai Eco. Kekal dengan konsep black/brown/beige/white.
 

Kakak juga letakkan pinggan decor sebagai tempat untuk letak mug masa bancuh air.  Pinggan tu beli kat mana pun tak ingat. Dah lama sangat. 10 tahun agaknya.Tempat letak mug guna pinggan nasi jah.  Bunga dari Ikea.



Rak untuk letak Coway kakak tempah dengan Rustic Garaj. Kakak memang minta buat rak yang tirus dan muat-muat letak Coway memandangkan rumah dan ruang pun kecik tak nak la pakai meja besar-besar. Trolley pun pakai yang sedia ada. Mau 11 tahun dah usia trolley tu. Dah jadi macam-macam tempat hiasan pun.



Tak lupa kakak letak basket buat letak kudapan bawah Coway. Balang Tupperware tempat letak keropok dan bekas roti. Mudah En.Suami or family yang datang nak buat air sendiri dan ambik apa-apa untuk di makan. So, amacam? Okey tak?

sebelum decor kawasan ni



No comments:

Post a Comment

7 Days, 7 Favourites