Penafian

SAYA TIDAK MEMBERI KEBENARAN KEPADA MANA-MANA PIHAK MENGGUNAKAN GAMBAR-GAMBAR MILIK SAYA BAGI TUJUAN PROMOSI, PERNIAGAAN ATAU APA-APA TUJUAN TANPA SEBARANG KEBENARAN BERTULIS DARI SAYA.

VR World Challenge 2018 : Thailand



Another series dalam World Challenge Run, Thailand! Pendaftaran di bawah anjuran Move On Run. Macam biasa rekod larian di aplikasi mereka. Yang kali ni pun sis ambik medal je. Bulan Julai memang huru-hara menamatkan larian sampai lupa nak print screen record tamat larian. Pfftt. 



Medalnya cantik bercorak gajah dan juga headgear pakaian diraja Thailand (kalau silap tolong betulkan saya). Di bahagian belakangnya pula corak teratai. Very the Thailand. Larian under MoveOn ni buat saya feeling travel around the world pulak.


No comments:

Post a Comment

7 Days, 7 Favourites