Penafian

SAYA TIDAK MEMBERI KEBENARAN KEPADA MANA-MANA PIHAK MENGGUNAKAN GAMBAR-GAMBAR MILIK SAYA BAGI TUJUAN PROMOSI, PERNIAGAAN ATAU APA-APA TUJUAN TANPA SEBARANG KEBENARAN BERTULIS DARI SAYA.

Salon de Chocolate


Lama sis tak buat entri pasal tempat makan. Bukannya sis berlari je sampai tak makan. Nampak sangat tipunya. Harusla sis tetap kuat makan hingga body sis pun dikecam orang lulz.

Okey geng, mana-mana yang tinggal di Kuantan or yang jalan-jalan or meeting di Kuantan macam sis la kan, rasa-rasa nak makan desserts ala-ala hipster. Boleh la ke East Cost Mall dan ke  Salon de Chocolate yang terletak di tingkat 2.

Range harga memang hipster la dan banyak pilihan manisan yang berasaskan coklat. Tengok nama kedai la kan. Yang sejuk, yang berasap, yang made to order semua ada. Well since sis pergi bertiga dengan kawan-kawan sis haruslah tiga jenis yang berbeza.

Okey dalam gambar ni ada blueberry pancakes, tiga layer tau so memang kenyang la makan ni. Ada chocolate hazelnut waffle dan ada halfmoon waffle. Lebih kurang gitu la namanya.

Part yang paling best kita boleh pilih jenis coklatnya. Dark chocolate, milk chocolate atau white chocolate. Sis punya yang halfmoon, so sis pilih dark chocolate dan white chocolate. Bimbang white chocolate tu manis sangat tu yang gengkan dengan dark chocolate. Rupanya tak terlampau-lampau manis. Memang sedap. Dengan waffle tu yang gebu makan pulak dengan dua jenis sos coklat. Sedapnya wey. Dah la tak lokek pun letak sos coklat tu. Eh yang milk chocolate pun sedap tau. So yang sweet tooth tu boleh la cuba ye. Jangan makan selalu la. Kesihatan kena la jaga okey? 

No comments:

Post a Comment

7 Days, 7 Favourites