Penafian

SAYA TIDAK MEMBERI KEBENARAN KEPADA MANA-MANA PIHAK MENGGUNAKAN GAMBAR-GAMBAR MILIK SAYA BAGI TUJUAN PROMOSI, PERNIAGAAN ATAU APA-APA TUJUAN TANPA SEBARANG KEBENARAN BERTULIS DARI SAYA.

VR Be More Human Race


VR bersama Reebok under 42Race ni yang menariknya sebab ada 3 set. Saya ambik bundle terus instead of satu stage je. Yuran penyertaan RM89.90. Ada level Warm up, Speed Up & Level Up. Saya pilih kategori Beginner je. 3KM/4KM/5KM. 



First stage adalah level warm up. Time bulan puasa ko. Mujur ambik 3 KM je. Berjaya menyelesaikannya pada 18/5/2018 hari kedua puasa. Serius tak larat dengan kaki sakit tak hilang-hilang, jalan je dan submit terus.


Tak sabar nak tunggu medal. Kalau ikutkan VR yang lepas-lepas, 42Race sangat cepat pos medal. As expected, seminggu lepas submit result medal pun sampai. 

depan
belakang

Level seterusnya adalah Speed Up. kalau Warm Up masa bulan puasa, Speed Up masa minggu raya pulak. 




Nasib baik dah hujung cuti, dah kurang makan makanan yang best-best boleh la nak lari-lari manja.


Medal Speed Up tiba lepas 5 hari menamatkan larian ni. Memang pantas penganjur. Tu yang selalu teruja sangat join under 42Race.


Dan yang terakhir dalam siri ini ialah Level Up. 5KM jer uols. Tamat juga siri Be More Human Race. Itu pun hujung-hujung hari dapat menghabiskannya. Kalau tak, tak pasal burn. 


Well, medal yang dinanti tiba seminggu lepas menamatkan. Apa yang menarik ialah siapa yang ambik 3 siri sekaligus akan dapat Finisher T-shirt percuma dari Reebok! Termasuk la saya.

tshirt-depan
belakang t-shirt

Since semua siri dah lengkap makanya jom cantumkan medal. Tadaaaa


No comments:

Post a Comment

7 Days, 7 Favourites