Penafian

SAYA TIDAK MEMBERI KEBENARAN KEPADA MANA-MANA PIHAK MENGGUNAKAN GAMBAR-GAMBAR MILIK SAYA BAGI TUJUAN PROMOSI, PERNIAGAAN ATAU APA-APA TUJUAN TANPA SEBARANG KEBENARAN BERTULIS DARI SAYA.

VR Mid Autumn Festival 2018


Virtual Run anjuran Ample Joy yang saya daftar di bawah Howei Event ni sebenarnya berlangsung selama 2 bulan. Dari 1 Julai 2018 hingga 31 Ogos 2018. Terpikat nak join macam biasa la sebab medalnya cute. So, sebelum mulakan larian kita akan terima E-Bib untuk submit keputusan nanti.

E-Bib

Larian hanya sejauh 30KM dan saya berjaya selesaikannya dalam bulan Julai makanya terus aje submit tak tunggu bulan Ogos lagi dah. Settle je submit keputusan, [penganjur akan hantar satu E-Certificate tanda penyertaan kita dah lengkap. Yayyyyyy


Eh korang yang ada koleksi E-Cert print ke semuanya ke tak? Apa-apa pun sekarang tunggu medal dan t-shirt pulak. Penantian satu penyeksaan. Seksa ker?


t-shirt with medal

No comments:

Post a Comment

7 Days, 7 Favourites