Penafian

SAYA TIDAK MEMBERI KEBENARAN KEPADA MANA-MANA PIHAK MENGGUNAKAN GAMBAR-GAMBAR MILIK SAYA BAGI TUJUAN PROMOSI, PERNIAGAAN ATAU APA-APA TUJUAN TANPA SEBARANG KEBENARAN BERTULIS DARI SAYA.

Badi'ah Hotel, BSB


Masa kami ke Brunei hari tu, kami tinggal di Badi'ah Hotel. Hotel ini menjadi pilihan ramai pelancong melihatkan pada tag Trip Advidor yang ada. Ni alamatnya


Badi'ah Complex 
Mile 1 1/4, Jalan Tutong 
Bandar Seri Begawan
Brunei-Muara 
BA1712, Brunei Darussalam

+673 222 2888





Hotel ni walking distance dengan Masjid Sultan Omar 'Ali Sharifuddien. Dan juga walking distance ke My town Eating House. Ada beberapa supermarket berdekatan dengan hotel untuk beli apa-apa keperluan. Di seberang jalan (main road) hotel letaknya RIPAS (Raja Isteri Pengiran Anak Saleha Hospital). Malam pertama stay hotel punya la pelik apa ke hal asyik bunyi siren, rupanya ambulan nak ke RIPAS. 


Bahagian receptionist sangat helpful, kami juga diberikan dengan map tempat-tempat menarik di sini untuk panduan. Mudah urusan kami.  


Walaupun hotel ni ada restoren dan cafe, tapi kami langsung tak pernah masuk cuma Ella ada minta buat room delivery nak makan salted egg chicken. Sedap uols! Bilik kami juga luas dan harga yang sangat berpatutan. RM670 untuk 4 hari 3 malam.


So, siapa yang rasa nak ke Brunei dan masih tercari-cari tempat tinggal boleh la try hotel ni. 

No comments:

Post a Comment

7 Days, 7 Favourites