Penafian

SAYA TIDAK MEMBERI KEBENARAN KEPADA MANA-MANA PIHAK MENGGUNAKAN GAMBAR-GAMBAR MILIK SAYA BAGI TUJUAN PROMOSI, PERNIAGAAN ATAU APA-APA TUJUAN TANPA SEBARANG KEBENARAN BERTULIS DARI SAYA.

Hocus Pocus


Abra Kadabra

Bertemu lagi di bulan baru koranggggggg. Berus pilihan kali ni masih dari jenama Docolor, tanda kita masuk bulan baru dengan berus makeup yang baru. Corak tengkorak keluaran sempena Halloween yang lepas. Apa kena mengena dengan cerita kakak?

Btw, ada sorang kawan kakak di FB asyik la invite kakak masuk group mengemas rumah. Ya tuhan tak tau berapa kali reject tetap la jua invite. Last-last kakak masuk aje la grup tu. OMG! memang satu kesilapan besar yach! Kakak rasa begitu stress sebab rasa berkobar-kobar nak mengemas rumah. Kakak bukan la suka sangat nak mengemas memandangkan kakak ini menjalani kehidupan nomad iaitu lebih banyak duduk dalam kereta di atas jalan raya dari duduk di rumah. Kadang-kadang mengemas bagai nak rak , lepas outstation, balik rumah dah macam rumah Adam's Family. Penuh taik cicak dengan sawang spider.

Kalau la kakak boleh petik jari, wooshhhh rumah terus kemas.







No comments:

Post a Comment

7 Days, 7 Favourites