Penafian

SAYA TIDAK MEMBERI KEBENARAN KEPADA MANA-MANA PIHAK MENGGUNAKAN GAMBAR-GAMBAR MILIK SAYA BAGI TUJUAN PROMOSI, PERNIAGAAN ATAU APA-APA TUJUAN TANPA SEBARANG KEBENARAN BERTULIS DARI SAYA.

Kerja Separuh Hari PKPB


4 Mei 2020

Kerajaan dah benarkan banyak sektor untuk di buka semula termasuklah tempat kakak bekerja. Akan tetapi Menteri Besar negeri telah mengeluarkan arahan untuk menangguhkan PKPB sehingga keputusan dibuat selepas mesyuarat exco pada 8 Mei nanti. Walaubagaimana pun majikan kakak tetap ingin buka pejabat, semua kakitangan wajib hadir.

By 12.15 tengahari macam tu pegawai dari unit penguatkuasaan dari majlis daerah yang menjalankan rondaan tiba di premis kami dan mengarahkan agak kami menutup ofis. Sepatutnya bila pegawai majlis daerah datang kena la berwajah cuak, tapi ni kami semua tersengih-sengih. Tau dah kena balik rumah.

Tu je nak cerita sempena musim PKP ni wahahaha. Tapikan korang, pagi ni masa kakak bersiap kakak rasa muka kakak sedikit flawless dan cerah satu atau dua tona. Mesti sebab lama tak kena pencemaran udara dan UV ray.


No comments:

Post a Comment

7 Days, 7 Favourites