Penafian

SAYA TIDAK MEMBERI KEBENARAN KEPADA MANA-MANA PIHAK MENGGUNAKAN GAMBAR-GAMBAR MILIK SAYA BAGI TUJUAN PROMOSI, PERNIAGAAN ATAU APA-APA TUJUAN TANPA SEBARANG KEBENARAN BERTULIS DARI SAYA.

Flamingo Hotel


Kakak stay di KL lagi. Kali ni ambik Flamingo Hotel yang terletak di Jalan Ampang. Book last minute makanya majoriti hotel area pilihan dah fully book. Ambil la jua hotel ni dan offernya pun bukan main murah. RM130.89 untuk Deluxe Premier Room without breakfast. Walaupunnnnn adik-adik kakak duk menyatakan hotel ni berhantu dan sebagainya wahaha

Yup, hotel ni memang hotel lama dan bilik pun memang design lama la kan. Akan tetapi premier room ni memang best, sebab besarrrrrrr. Ada balkoni dan kakak juga request bilik untuk smoker.   


Kami stay masa malam merdeka hari tu, makanya dapat la tengok fireworks dari balkoni. View malam menarik juga dari level ni. Paginya riuh rendah dengar budak-budak mandi swimming pool di bawah, maklumla cuti sekolah.


Selesai check out kakak posing-posing jua di kawasan hotel. Lepas gian bergambo katanya. Tak habis-habis kan?


As for me, walaupun hotel ni hotel lama, dengan kedudukannya di tengah bandar, harga yang affordable dan pelbagai kemudahan within walking distance kakak rasa menginap di hotel ni berbaloi je. Shopping mall, kedai makan, kedai serbanika, hospital semuanya dekat sini je, boleh jalan kaki kalau mau la.

Till next time bebeh.




No comments:

Post a Comment

7 Days, 7 Favourites