Penafian

SAYA TIDAK MEMBERI KEBENARAN KEPADA MANA-MANA PIHAK MENGGUNAKAN GAMBAR-GAMBAR MILIK SAYA BAGI TUJUAN PROMOSI, PERNIAGAAN ATAU APA-APA TUJUAN TANPA SEBARANG KEBENARAN BERTULIS DARI SAYA.

LC Kuala Lumpur


Para penggemar nasi kandar pasti teruja saat Line Clear Nasi Kandar mengumumkan pembukaan cawangannya di Kuala Lumpur. Terletak di Kampung Baru, cawangan ini dikenali sebagai LC Restoren

LC Restoren
No 113 Jalan Raja Abdullah
Kampung Baru
50300 Kuala Lumpur

Waktu Operasi : 6 pagi hingga 12 tengah malam

lokasi kemudahan parking untuk para pengunjung

Kalau di Line Clear Nasi Kandar, Penang terletak di celah lorong, LC Restoren pula merupakan premis makan yang sangat selesa. Kedatangan pelanggan akan di sapa oleh mural di dinding luar restoren mengisahkan tentang kedua-dua restoren ini.



Ruang makan terbahagi dua iaitu di dalam restoren atau pun di ruang terbuka. Kelihatan gambar-gambar ikon,artis juga menteri yang menjamu selera di sini dilekatkan pada dinding. 

senarai menu dan harga
dekorasi dinding dengan gambar mereka yang popular

Sekiranya mengunjungi restoren ini pada waktu kemuncak, makanya beratur panjanglah jawabnya. Nasihat saya datang awal atau pun datang lewat sedikit.

tu dia...line tak clear

Menu yang di hidangkan hampir menyamai atau boleh dikatakan sama sahaja dengan di Penang. Apa yang menarik hati saya ialah selesai sahaja saya memilih lauk, pekerja di sini menunjukkan pinggan saya kepada saya dan bertanya, "line clear?" Secara tersiratnya bertanya sama ada saya sudah berpuas hati dengan pilihan saya.

pelbagai pilihan lauk pauk

Saya memilih lauk ayam goreng, bendi celur, peria goreng dan sotong masak rose serta teb o ais limau yang berjumlah RM16. Lebih murah berbanding di Penang walaupun lauk yang hampir sama.

my plate!

Pro

1) Restoren luas, selesa dan bersih
2) Murah sedikit berbanding Line Clear Nasi Kandar Penang

Contra

1) Kuah kurang umph berbanding Line Clear Nasi Kandar Penang



No comments:

Post a Comment

7 Days, 7 Favourites