Penafian

SAYA TIDAK MEMBERI KEBENARAN KEPADA MANA-MANA PIHAK MENGGUNAKAN GAMBAR-GAMBAR MILIK SAYA BAGI TUJUAN PROMOSI, PERNIAGAAN ATAU APA-APA TUJUAN TANPA SEBARANG KEBENARAN BERTULIS DARI SAYA.

VR Mother's Day 2018


Banyak juga VR yang saya daftar under 42 Race ni.Medal bagi setiap race comel-comel dan selain yuran pendaftarannya murah. RM29.90 je untuk setiap run (E-Bib dan medal sahaja) termasuklah untuk VR Mother's Day.


Since 42Race ni run dia kebanyakkannya kena submit dalam satu run, makanya saya ambil 5KM je. Masa ni rasa macam tak mampu je nak run/walk 10KM dalam satu run.



Once completed dan submit keputusan run, badge kita akan bertukar warna jadi warna medal. Asalnya masa daftar badge tu hitam putih je. Yang best dengan 42Race ni cepat dia orang hantar medal. 

butterfly kecil tu boleh goyang-goyang macam key chain

No comments:

Post a Comment

7 Days, 7 Favourites