Penafian

SAYA TIDAK MEMBERI KEBENARAN KEPADA MANA-MANA PIHAK MENGGUNAKAN GAMBAR-GAMBAR MILIK SAYA BAGI TUJUAN PROMOSI, PERNIAGAAN ATAU APA-APA TUJUAN TANPA SEBARANG KEBENARAN BERTULIS DARI SAYA.

VR You Only Live Once II 2018


Virtual Run saya yang seterusnya ialah You Only Live Once (YOLO) II anjuran UltraVRunner. Firstly kena daftar di laman web UltraVRunner la ye, so that kita ada akaun di situ. Untuk yang ini ambik 36.5KM je uols. Tempoh masa yang ditetapkan adalah dari 1 April 2018 hingga 30 April 2018. Lepas siap buat bayaran kita akan terima E-Bib melalui email.

E-Bib

Selesai menamatkan larian yang ditetapkan menggunakan Apps Strava, saya la guna Strava tu. Print screen semua rekod larian dan upload dalam akaun kita, di UltraVRunner web la. Done! Kita akan terima E-Certificate.


Lepas tu, adalah proses yang menyebabkan kita boleh jadi kurang sabar iaitu menunggu medal dan t-shirt! Medal dan t-shirt hanya akan diposkan setelah tamat tempoh larian iaitu selepas 30 April 2018. Bulan Jun baru dapat uols!

t-shirt (belakang), medal, kad ranking & ranking badge.

Yang menariknya medal dia ni ala-ala jam poket. Boleh buka dan letak gambar kat dalam tu.

depan
belakang
dalam

T-shirtnya warna indigo camtu. Belah depan simple je tulis You Only Live Once, pada lengan tertera jarak larian.


Yang rarenya dia bagi ranking kad dengan rank badge. Harusla iols level RECRUIT. Lambat lagi nak jadi Captain.

No comments:

Post a Comment

7 Days, 7 Favourites