Penafian

SAYA TIDAK MEMBERI KEBENARAN KEPADA MANA-MANA PIHAK MENGGUNAKAN GAMBAR-GAMBAR MILIK SAYA BAGI TUJUAN PROMOSI, PERNIAGAAN ATAU APA-APA TUJUAN TANPA SEBARANG KEBENARAN BERTULIS DARI SAYA.

Crystal Clear


Hati bukan kristal.

Bertemu lagi dalam edisi awal bulan. Macam mana korang setakat ni mengharungi kehidupan dalam norma baru? Macam mana pula dengan kerja? Kakak terfikir mereka yang bekerja sendiri (bukan tokey besar), kerja harian, diberhentikan atau pun dipendekkan hari bekerja dari mula PKP hingga PKPP ni. Harap korang semua bertabah dengan dugaan kewangan tahun 2020. 

Bagi kakak sendiri, Alhamdulillah majikan cukup bermurah hati untuk tidak memotong gaji mahupun apa-apa elaun yang sewajarnya untuk kakak serta kakitangan lain walaupun kami tidak bekerja waima kerja dari rumah sekalipun haritu. Suami kakak juga tidak terjejas, dapat tambahan elaun kerana bertugas sebagai frontliner. 

Kakak dan rakan travel berazam untuk menangguhkan keinginan travel oversea dan sama-sama ingin membantu menaikkan ekonomi negara dengan melancong dalam negeri. Suami kakak pun bagi green light plus katanya tak pasti negara lain punya tahap prevention, keselamatan dan jangkitan.


No comments:

Post a Comment

7 Days, 7 Favourites