Penafian

SAYA TIDAK MEMBERI KEBENARAN KEPADA MANA-MANA PIHAK MENGGUNAKAN GAMBAR-GAMBAR MILIK SAYA BAGI TUJUAN PROMOSI, PERNIAGAAN ATAU APA-APA TUJUAN TANPA SEBARANG KEBENARAN BERTULIS DARI SAYA.

Wish List


Mana yang baca entry kakak yang lepas-lepas, sure korang perasan setiap awal tahun kakak akan buat wish list ke mana kakak nak travel untuk tahun tu. Ada yang kakak berjaya travel, ada yang kekal jadi wish list dan kakak tetap wish dapat juga pergi satu hari nanti InsyaAllah.

Tahun ni masuk tahun kedua kakak bergelar isteri orang. Of course kakak berharap untuk dapat baby pulak. Ihiks. Doakan kakak yah? Kalau dapat kembar lagi bagus. Boleh tutup kilang terus. Eh?? Kakak ada adik ipar kembar seiras, makanya potensi tu ada la kan?

Haaa walau bagaimana pun kakak tetap tidak dapat let go kesukaan kakak iaitu travel. Ini antara cara kakak beri hadiah pada diri sendiri atas penat lelah bekerja serta menghadapi pelbagai dugaan hidup iaitu dengan kekayaan. Kekayaan pengalaman. Wow!! Hakak seperti sasterawan negara pulak bunyinya. Kau mampooo?

Untuk tahun ni wish list kakak adalah untuk ke negara Balkan. Dua negara balkan sudah jejak iaitu Slovenia dan Slovakia. Harap dapat menambah jejak kaki tahun ni. Kena berjimatla kakak mulai sekarang.

Mostar



No comments:

Post a Comment

7 Days, 7 Favourites