Penafian

SAYA TIDAK MEMBERI KEBENARAN KEPADA MANA-MANA PIHAK MENGGUNAKAN GAMBAR-GAMBAR MILIK SAYA BAGI TUJUAN PROMOSI, PERNIAGAAN ATAU APA-APA TUJUAN TANPA SEBARANG KEBENARAN BERTULIS DARI SAYA.

Kenapa saya berblog?


Dah lama terpikir nak berblog. Cuma tak tau nak cerita apa. Sebelum ni involve dengan fotopages. Lepas ada FB terus malas huuuuu. So, at least sekarang dah tau nak cerita apa, lagipun kawan-kawan sekarang asyik request buat blog senang dia orang nak refer tempat makan dan jugak tempat berjalan.

Berblog jugak rasanya good theraphy for me untuk habiskan masa. Sebelum ni try masuk kelas dancing. Yes! dancing always be my true love! Memang happy, body pun fit dan sihat. Malangnya waktu latihan sangat la kurang sesuai. 7pm-8pm. Waktu untuk kita spend masa dengan Tuhan. 

Ambil kelas muzik? Yup, ada terfikir jugak tu. Teringin nak belajar main keyboard. Tapi jari jemari ni pendek-pendek macam tak sesuai aje. Belajar dengan abah dengan adik sikit punya susah jari tak sampai, lulz.

Sebelum ni menjahit manik. Juga tujuan utamanya nak habiskan masa. Tapi sejak beberapa tahun ni tugasan pejabat agak mencabar. Kadang-kadang balik malam, outstation pun tak menentu. Tak nak ambil risiko ambil tempahan tapi tak mampu nak siapkan dalam masa yang telah di janjikan.

So, menulis di blog rasanya paling sesuai buat masa ini. Sekarang ni pun rasa teruja memikirkan cerita-cerita yang saya ingin kongsi di sini. 



"lets the beauty of what you love be what you do" ~Rumi

  

No comments:

Post a Comment

7 Days, 7 Favourites