Penafian

SAYA TIDAK MEMBERI KEBENARAN KEPADA MANA-MANA PIHAK MENGGUNAKAN GAMBAR-GAMBAR MILIK SAYA BAGI TUJUAN PROMOSI, PERNIAGAAN ATAU APA-APA TUJUAN TANPA SEBARANG KEBENARAN BERTULIS DARI SAYA.

Anak Angkat


Guys!!!! Kakak dah ada anak angkat! Yakni seekor hornbill a. k. a burung enggang from Zoo Negara. Best kan? Baru jugak la dapat sijilnya ni ha.

Actually kakak donate kepada zoo masa awal PKP. Massive PSA dibuat oleh ramai pihak bagitahu tentang shortage food dana untuk zoo member's. So kakak donate via number account dan notify email yang disertakan.

Rupanya amount yang kakak donate melayakkan kakak adopt seekor anak angkat pilihan dan dapat e-certificate. Kakak juga dapat voucher ticket.

Btw, kakak bukanlah pencinta haiwan akan tetapi kakak jua tak rela mendengar atau menyaksikan haiwan-haiwan rare ini mati kelaparan.

Korang jangan nak suggest lepaskan dalam hutan rimba pulak. Ada antara haiwan tu lahir dan membesar dalam kurungan. Dah biasa makan makanan yang orang sediakan, dah macam mana nak survive living life in animal kingdom. Fikir sikit ok.

So, sesiapa yang ada sedikit lebihan belanja serta nak ambil anak angkat yang comel-comel boleh bank in sumbangan ke akaun MAYBANK 514422103830 Malaysian Zoological Society dan terus email resit ke pr@zoonegaramalaysia.my ataupun korang boleh layari laman web Zoo Negara .


No comments:

Post a Comment

7 Days, 7 Favourites