Penafian

SAYA TIDAK MEMBERI KEBENARAN KEPADA MANA-MANA PIHAK MENGGUNAKAN GAMBAR-GAMBAR MILIK SAYA BAGI TUJUAN PROMOSI, PERNIAGAAN ATAU APA-APA TUJUAN TANPA SEBARANG KEBENARAN BERTULIS DARI SAYA.

Raya PKPB



 

Ikutkan plan asal, tahun ni turn beraya di kampung hakak. Makanya kami semua dah setuju dengan tema warna maroon. Tapi apakan daya hanya kakak yang berjaya balik kampung, husband kakak on duty untuk Covid-19, adik-adik semua beraya di Subang.

Walaubagaimana pun kakak bersyukur yang teramat sangat sebab dapat balik beraya bersama parent kakak. Ada la juga geng mak nak berborak. Adik-adik juga melafazkan perkara yang sama, ada wakil yang lepas balik. Gambar raya famili pun buat collage je. 

Persiapan raya pun sekadarnya. Pagi raya pertama menu kami lontong je, kuah kacang dengan tapai pemberian makcik. Lemang tumpang masak kat rumah makcik, rendang tak buat, makan dengan serunding je. Raya kedua menu nasi minyak kari daging. Kuih raya tetap penuh balang. Hehehe makan sendiri je. 

Di sebelah mertua, keadaan lebih baik kerana kakak-adik ipar semua tinggal dengan parent. At least PIL tak sunyi. Kira kami je la yang tak balik.

Raya yang paling epik. 

No comments:

Post a Comment

7 Days, 7 Favourites