Penafian

SAYA TIDAK MEMBERI KEBENARAN KEPADA MANA-MANA PIHAK MENGGUNAKAN GAMBAR-GAMBAR MILIK SAYA BAGI TUJUAN PROMOSI, PERNIAGAAN ATAU APA-APA TUJUAN TANPA SEBARANG KEBENARAN BERTULIS DARI SAYA.

VR Halloween Skeleton 2018


Larian ni anjuran Spirit 365. 10KM je tapi tempoh masa yang diberi memang panjang. Saya daftar bulan Ogos, tamatnya bulan Oktober. Once daftar boleh terus start larian. Dan dalam bulan 10 dapat la dah medal dengan t-shirt. Yang paling best siap dapat fridge magnet trict & treat percuma! Dah la saya memang FM collector. Sukeeeee

depan tshirt
belakang

And lastly, dapat jugak E-Certificate rupanya. Walawey...best, best. Tak sangka pulak. Sebabnya medal dengan t-shirt dah dapat. Biasanya penganjur bagi E-Cert before hantar medal dengan t-shirt.

No comments:

Post a Comment

7 Days, 7 Favourites