Penafian

SAYA TIDAK MEMBERI KEBENARAN KEPADA MANA-MANA PIHAK MENGGUNAKAN GAMBAR-GAMBAR MILIK SAYA BAGI TUJUAN PROMOSI, PERNIAGAAN ATAU APA-APA TUJUAN TANPA SEBARANG KEBENARAN BERTULIS DARI SAYA.

VR Go Go Panda Music Race 2018


Haa yang ni saya join sebab cute. Cuteness overload katanya. Tak ke kiut, panda tengah main violin? 


Yang run yang ini pun saya berjaya selesaikan, walaupun dari segi pacenya hauk la sangat. 


Medalnya datang sekali dengan Black, Black Planet  VR, dan memang cute la medalnya.


T-shirtnya pulak warna putih. Asalnya saya agak skeptical sikit sebab warna putih. Bila dah sampai , ehh...macam cantik pulak t-shirt ni.

2 comments:

  1. aa ahaaa cute2 Panda. waaah virtual run..
    belum lagi bermotivasi nak buat =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2019 ni saya belum join mana-mana run pun lagi...teruk betul

      Delete

7 Days, 7 Favourites