Penafian

SAYA TIDAK MEMBERI KEBENARAN KEPADA MANA-MANA PIHAK MENGGUNAKAN GAMBAR-GAMBAR MILIK SAYA BAGI TUJUAN PROMOSI, PERNIAGAAN ATAU APA-APA TUJUAN TANPA SEBARANG KEBENARAN BERTULIS DARI SAYA.

VR Guardian of the Wild : Pangolin the real Pokemon


Yang minatnya dengan Das Virtuel ni dia orang anjur larian bertema haiwan. Yang saya join ni dalam siri Guardian of the Wild. Kali ni Pangolin the real Pokemon. Tenggiling kot Pangolin ni.


Hanya memerlukan 10KM untuk menamatkan larian, saya success! Penganjur iaitu forwardkan pada saya E-certicate sebagai bukti larian saya diakui oleh Das Virtuel.


Agak lama juga jarak masa dari tamat larian hingga ke hari menerima medal. Ada la pokemon seekor as koleksi since sis tak main pun Pokemon & Go tu.

depan
belakang

No comments:

Post a Comment

7 Days, 7 Favourites