Penafian

SAYA TIDAK MEMBERI KEBENARAN KEPADA MANA-MANA PIHAK MENGGUNAKAN GAMBAR-GAMBAR MILIK SAYA BAGI TUJUAN PROMOSI, PERNIAGAAN ATAU APA-APA TUJUAN TANPA SEBARANG KEBENARAN BERTULIS DARI SAYA.

One fairytale : Makeup Artist Viral






Intan Nadia Syazwani 
IG: makeupbynadianordin

Letops ke idak makeup kakak? On point sangat. Tak leh move on okey, sayang giler masa nak cuci. Kecewa rasa. Over tau kakak ni. Actually dah follow IG Nadia lama dah, masa dia belum famous. Masa tu dia makeup instafamous yang baru nak famous jugak. Time tu pun dah berkenan dengan style dia makeup. 

Well, bila nak kahwin terus aje Nadia masuk dalam top 3 pilihan saya. Mudah sangat berurusan dengan dia plus affordable price yang diberikan memang terus aje on dengan dia. Rezekinya lepas saya tukar date nikah pun dia still available untuk saya. Mujurla. Sebab lepas tu dia viral pulak lepas makeupkan Fatin Afeefa. Mujur kakak cepat, kalau tak memang tak merasa. 

Look yang saya request ialah rose gold cut crease. Makeup memang mantap meletop. Lepas siap makeup nak salin baju baru dapat tengok cermin memang terkagum dengan muka sendiri sebab rasa lawa macam artis wakakakaka kasi chance la okey. Memang tak boleh move on. Rasanya kalau la ada event yang grand iols kena attend nak je makeup lagi macam ni. 



No comments:

Post a Comment

7 Days, 7 Favourites