Penafian

SAYA TIDAK MEMBERI KEBENARAN KEPADA MANA-MANA PIHAK MENGGUNAKAN GAMBAR-GAMBAR MILIK SAYA BAGI TUJUAN PROMOSI, PERNIAGAAN ATAU APA-APA TUJUAN TANPA SEBARANG KEBENARAN BERTULIS DARI SAYA.

One fairytale : Wedding cake


Jenuh mencari affordable wedding cake. Harga kebanyakkan kek antara RM500 ke RM1K++. Pengsan. But finally jumpa jugak yang sangat affordable. Of course cari dekat IG. RM350 untuk kek coklat 3 tingkat. Murah ke idok? Murahkan? Tapi kena ambik sendiri la. Kat Taman Saga, Ampang.


Actually atas kek ni ada topper free. I & F. Initial name saya dengan husband. Tapi semua orang lupa pasal topper ni. Termasuk saya sendiri. Sabar aje la. Btw, untuk kek ni saya request buat soft colorful cake. So kalau tengok betul-betul, tingkat atas sekali warna soft aqua, yang tengah warna soft pink, yang bawah warna soft yellow. 


Dekat nak kahwin saya ada terbaca pasal tetamu pergi kenduri tengok pengantin potong kek teringin nak rasa tapi tak dapat, dan ada juga pengalaman sendiri pergi kenduri tengok kek terbiar je takde orang makan. So, saya mintak tolong my sisters and my cousins (thank you guys) untuk tolong potong kek kecik-kecik letak atas paper plate untuk edar pada tetamu. Alhamdulillah habis semua. Asalnya dah beli paper plate boleh pulak tertinggal kat rumah. Terpaksa la mintak my sister belikan yang lain.

Song during cake cutting
Aku dan Dirimu , Ari Lasso feat BCL

RTDH minta saya pilih lagu untuk dipasang masa cake cutting. Masa tu pilihan saya ialah Sehidup Semati by Julia Banos feat Indigo or Aku dan Dirimu, Ari Lasso feat BCL. Siap mintak Ahli Kelab vote okey. So, Aku dan Dirimu win. 


No comments:

Post a Comment

7 Days, 7 Favourites